tokigt ......

här har man ju inte skrivit på ett bra tag ... men det har ju å andra sidan inte hänt så mycket ... vi lever i våran lilla värd jag å min älskade lilla nönis som betår av fyra väggar å en liten hall å ett badrum hos min mor å far för inte fan e dem klara med att sätta lite färg på väggarna hos oss ..... morr ....
det börjar bli lite tjatigt att bo här nu ... det gick nästan ett dygn innan jag å min mor nästan rök i hopp .... wow det e ju rekord .... fan man har inte bott hemma på typ 8 år å så får man bo här i ett par veckor .... burr hämska tanke... nä man ska ha små doser av sina älskade föräldrar å e dem bäst .... puss på er min mor å far ,.... men linus tycker fortfarande att det e lite små kul bäst e det när morfar kommer hem på eftermiddan då blir luttisen så lycklig sen e det bästisar å lämnar inte varandra för en sekund ..... idag när jag kom hem efter en kort visit för inspektion i lägenheten så låg linus å morfar i sängen å läste bamse ... men det va bara det att linus satt glad i hågen å målade i min almenacka å morfar han låg å sov med bamse tidningen på bröstet .....men det gick ju ingen nöd på dem ..... sen att min almenacka inte e intakt det e ju ett annat kapitel av historian ......

jaha då har man blitt 26 år nu då .... å det känns ju faktiskt inte så mycket skillnad ..... jag har lika ont i ryggen å höfterna å e fan lika stel som alltid .... suckar den ena dagen e den andra lik ..... inte fan blir jag bättre i min rygg när jag får sova på en hård jävla bäddsoffs säng.. vissa dagar håller jag på att gå sönder i kroppen så e det illa ..... jag längtar hem ....

min lilla älskling han e för söt han säger att om mormor tjatar på honom å mig så får vi ont i bölonen ....(öronen) å jag e bredd på att hålla med honom .... fy jag ska aldrig bli lik mina föräldrar......

jaja... suckar ..... man blir la en erfarenhet rikare på den här resan ochså ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0