flytta till mor å far .....

jaha då flyttar man hem i gen då i morgon till sitt gammal rum .... hmm ... känns så där kul .... fan bo med mor å far i ett pra veckor .... suckar ... den enda som e lycklig för detta e min lilla luttis som ska få bo med sin stora idol morfar .... idag fick linus åka morfars stora bil i fram med sin bilstol å det va grejer ..... han va helt lyrisk ...så linus givk å la sig med pingu kaninen å leksaksbilen som e en xc90 som morfars bil...... det va inte kaninen eller pingu som han höll i famnen utan morfas bil...... ja han e för söt mitt lilla troll....

jaja sånnt e livet .... ingen bal på slottet med andra ord ..... å han som klev in i vuxenvärden för att samla vuxenppoäng klev lika snabbt ut igen å tillbacks till fjortis stadiet ... jag undrar om han någonsin kommer att bli vuxen ..... inte för att männ brkar blir det med jag har aldrig hört talas om att när man e 33 år inne på sit 34 så regriderar man bakåt å blir typ 20 i skallen igen å skriker gapar å beter sig illa ..... hmm .... det e bra tokigt .... snacka om att man känner sig lurad ... vilket jävla skämt om att skaffa familj å vara lycklig ...... mm visst  troligt ...... han vet inte ens hur det e att vara föräldrer för han vet inte hur en pappa e eller hur han beter sig ...... hans son vill absolut inte hälsa på honom för han e rädd för att vara där i fall pappa skulle bli arg å sen säger han att hans pappa e sjuk i huvudet å tjatar så han blir trött ..... mm den e fin den ..... man vet ju fan inte om man ska skratta eller gråta ... patetisk å tragisk kanske ??? väx upp .... du fyller 35 i mars ..... börja använd det du har mellan öronen för jag vet att du kan .... du en underbar person när du mår bra å villl ..... lämna det gammla å kom till verkligheten ....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0