jag hatar mej själv .....

jag hatar att sitta å gråta för allt du har gjort .. .... jag bara önskar att tiden går fortare så jag kan glömma å gå vidare .... glömma kommer jag aldrig att göra men minnen kan få blekan ... jag längtar tills  den dagen kommer då jag kan ta fram dem å se på dem å sen lägga undan dem ... det kan jag inte nu å det gör så jävla ont.....
jag har lidit ett hlevetes massa dagar för din skull ... men du kan inte ens ta det lite lungt å låta mej å linus hämta lite kraft å få det lite lungt du bara ångar på å gör det som faller dej in ..... du kunde inte ens behaga dej göra slut öga mot öga du sa det på telefonen å förstärkte det med sms ... mmm ... det va tacken för dem åtta åren.... så jävla lågt ... jag trode jag va mer värd i dina ögon men där hade jag fel å det borde jag insett långt inan... det har hänt så mycket som gör att jag inte vet vart å i vilken ände jag ska börja bearbeta allt å sen e det inte så lätt att ge mej dem tiden för jag e inte ensam jag har det finaste man kan ha min lilla linus som kräver min tid å uppmärksamhet... han hamnade ochså tyvärr i din skott linje å hat å mot mej ..... han har fått se å vara med om mycket mer än vad en liten killa på två å halft år ska behöva genomlida ... jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska kunna hjälpa honom när han leker sina lekar med sina nallar ... jag blir lika rädd å lessen varje gång ..... jag tröstar å lyssnar pratar å kramar... men va hjälper min famn när bilderna å tankarna drar fram i hanns lilla huvud saker han sett å hört som han inte kan ätta ord på eller förstå ....
jag kan inte förstå varför du har gjort såhär mot oss .?? jag skulle så gärna vilja få svar ... svar på alla hot slag å skrik.... men tyvärr så kommer jag inte få dem å om du någonsin kommer att kunna ge mej dem så kommer jag nog känna otilräcklighet för vad för svar skulle kunna va gott nog för att förklara dina handlingar ??? du säger att du behöver hjälp med dina beteenden men när väl hjälpen finns att få så tar du den inte för du väljer att supa dej full på krogen tillsammaans med dina ny funna vänner i eran dbt grupp .... du har fått så många changser till att få hjälp på olika sätt men du väljer alltid att inte ta den ..... du väljer att ställa till det för dej själv ... du fortsätter att kräver men vill aldrig nåot ge tillbacks.......

jag e så trött på att ha det så här å se linus va rädd å förtvivlad ... man brukar skoja om att karar å män förblir pojkar ... denna sagan slutade tyvärr så du va man när jag träffade dej du va allt som jag alltid hade velat ha ... du va den mannen jag drömde om du hade allt ..... men sen fick vi barn å du valde att bli pojk på nytt ... ljuga skrika å betedej illa ...
jag hoppas du en vacker dag vaknar upp å inser va du har förlorat .... jag hoppas att en vacker dag så får du frågorna som du nog helst skulle vilja slippa svara på från linus ....



Kommentarer
Postat av: joanna

Du får inte hata dig själv för saker han gjort!!!

Du vet att jag finns här för er två ni betyder massa massa för mig!

Ville bara säga d Puss påd ig Min underbara Lilla du ;-)

2008-12-30 @ 14:39:55
URL: http://joanna83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0