det svänger snabbt .....

jag trodde att mina kännslor hade lagt sig å att det va lungt men i helvete heller det drog i gång igen .....när fan ska det bli lungt ....alla säger ju att minnena bleknar med tiden å att såren läker .... men när kommer det till den dagen då det gör det ? när ska jag få ett lugn .... den sista tiden har allt  kännts ganska ok  men så å förrgår drog det i gång så in i helvete å det går inte att bromsa eller styra undan det e bara till att åka med å genomlida helvetet ..
jag har suttit å funderat på va det skulle va som fick skiten till att ploppa upp igen men jag finner ingen anledning utan det bara e så ..... stressen å all panik över vad som varit å hur det kommer bli ... bilder jag ser framför mej å skriken som jag hör ... allt går som i en film framför ögonen på mej .. den spelas om å om igen ... men det e la såhär livet e just nu .... det e bara till att hålla ut .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0